کدهای درآمدی بودجه سازمانهای شهرداری کرج بررسی شد
کدهای درآمدی بودجه سازمانهای شهرداری کرج بررسی شد
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: با حضور معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری کرج و اعضای کمیته درآمدی کدهای درآمدی سازمان‌های تابعه شهرداری بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم؛ در جلسه کمیته درآمدی که با حضور علی خدابنده لو مدیر کل درآمد شهرداری کرج و دیگر مسئولین و روسای سازمان‌ها برگزارشد، راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد شهرداری به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر را به عنوان موضوع جلسه مورد بررسی قرار داد.

سلطانی مقدم عنوان کرد: وصول به‌موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت سازمان را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، بر طبق برنامه‌های تدوین شده یاری می‌نماید.

وی ادامه داد: بسیار ضروری به نظر می‌رسد عوامل موثر در معوق شدن مطالبات شهرداری در سازمان‌ها شناسایی شده و راهکارهای قانونی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.

وی ارتقای کدهای درآمدی و رفع نواقص برخی از این کدها به منظورافزایش بودجه و جذب حداکثری درآمد شهرداری در سال جاری را از موضوعات مهم در این خصوص برشمرد.

معاون مالی واقتصادی شهرداری کرج تاکید کرد: نگاه‌ها در بحث درآمد زایی و جذب بودجه حداکثری نباید به واحد خاصی معطوف شود و باید تمامی مناطق و سازمانها و واحدها به نوبه خود در این خصوص تلاش کنند.

سلطانی مقدم با اشاره به اینکه طی سال گذشته شهرداری کرج ۱۱ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان بودجه داشته افزود: با تلاش و همت مجموعه شهری توانسته‌ایم بیش از صد در صد بودجه را جذب کنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: وصول چک‌های برگشتی به عنوان یکی از مطالبات مهم شهرداری در اولویت کاری روسای سازمان‌ها باشد، که ضمن درج در سامانه چک‌های برگشتی اقدام لازم و پیگیری تا حصول نتیجه صورت گرفت.