نماینده مجلس:طرح هادی روستاهای طالقان اصلاح شود
نماینده مجلس:طرح هادی روستاهای طالقان اصلاح شود
نماینده مردم طالقان ، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان باید به نفع مردم اصلاح تا دغدغه آنان رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “علی حدادی” روز جمعه در یادواره شهدای والامقام روستای باریکان شهرستان طالقان با تاکید بر اینکه مردم شریف طالقان انتظار دارند که دولت دغدغه آن‌ها را بشنود، افزود: احداث بیمارستان طالقان آغاز شده اما نیمه‌تمام مانده که باید هرچه زودتر از سوی دولت تکمیل شود.

وی یادآورشد: تکمیل تونل جاده جدید طالقان که تنها ۲۷۳ متر از یک کیلومتر آن احداث‌شده از مطالبات مردمی است.

نماینده مردم غرب استان البرز با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا و حفظ و یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: باید گوشمان به سخنان رهبر معظم انقلاب باشد و ایشان در فرمایش اخیرشان در تنفیذ رئیس‌جمهور اولین مساله و اولویت کشور را اقتصاد دانستند.

برنامه هفتم توسعه بر محور اقتصاد است

حدادی تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه بر محور اقتصاد و توزیع عادلانه ثروت در مجلس یازدهم به تصویب رسید و تلاش شده که تبعیض نباشد و امروز این مهم باید عملیاتی شود.

رشادت های دفاع مقدس فراموش نشود

نماینده مردم شهرستان های غرب البرز با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا، ایثارگران و مردم پابرجا و مستحکم است، عنوان کرد: باید دوران دفاع مقدس را به یاد بیاوریم که در آن دوران دشمن به نام صدام اما درواقع آمریکا و استکبار جهانی بود تا انقلاب اسلامی صادر نشود؛ اما آنچه در هشت سال دفاع مقدس رخ داد به ما یاد داد که پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم و از قران کریم حفظ و حراست کنیم و با آن مأنوس بوده و پیرو اهل‌بیت (ع) باشیم.