آقای عسگری! دخالت دارید یا ندارید/ به شایعات پایان دهید
آقای عسگری! دخالت دارید یا ندارید/ به شایعات پایان دهید
ع. کمالی

آقای عسگری! اینکه گفته می شود شما در عزل و نصب ها دخالت ندارید را مشخص کنید؟
چگونه است علیرغم اینکه خودتان پوزیشن عدم دخالت در انتصاب ها را در پیش گرفته اید و هر کسی که از شما دور شد را به دلیل فشار برای عزل و نصب ها عنوان کردیداما باز بخصوص در بعضی موارد حساس نام شما در عزل و نصب ها به میان می آید؟
می گویند فلان مدیر سیاسی را سر بریدند چون فشار شما بر این بود که آن معاون بالادستی را جابجا کنید، مدیر پایین دستی را سر بریدند که حرف شما، حرف بماند، نشکند.
می گویند فلان مدیر اقتصادی را یک سال و نیم است سرپرست نگه داشته اند چون شما نمی خواهید؟ البته جایگزین اش را هم انتخاب کرده اید و قرار است به زودی به از قزوین به کرج بیاید و بنشیند اما چرا پاسخی نمی دهید که دخالتی دارید یا خیر؟
می گویند فلان شخص را نخواستید در ورزش باشد، سرش را بریدند و دیگری را که با شما موضعی نداشت بر سر کار گذاشتند.
اگر دخالت ندارید، این شایعات چیست که پیرامون شما می گذرد؟ اگر دخالت دارید پس ولایتمداری اتان کجاست؟
شما که سخنان مقام معظم رهبری در سال ۹۱ را توئیت می کنید که بقبولایند در مسیر ولایت در حرکت هستید! چرا سخنان معظم له در همین اول کار مجلس خودتان را توئیت نکردید؟
البته یادمان هست حرفهایی زدید اما موضع تان اینقدر محکم نبود.
راستی یادمان رفت بگوییم، منظور از عسگری را شما بدانیم یا برادرتان یا دو روح در یک بدن یا یک روح در دو بدن؟
اخ بسوزد پدر این فامیل بازی!رابطه بازی! دوست و رفیق بازی!یادتان هست این اصلاح طلب های بی دین و ایمان با این فامیل بازی و قبیله بازی اشان چه بر سر این کشور آوردند؟ حتما یادتان هست
راستی چرا آن معاون استاندار که چند روز قبل از رسیدن به معاونت اش در دفتر شما رفت و آمد می کرد، دیگر سرپرست نیست و حتی سرپرستی آن فرمانداری را هم رها کرد تا …
ببخشید اما این سئوال است که چرا درست روبروی اتاق همان معاون رفت و آمد کننده به دفتر شما، معاون دیگری است که می گویند، می گویند ما که نمی گوییم، شایعه است فقط شنیده ایم شما نمی گذارید، حالا شما یا شمای برادر؟!
امیدوارم که اینگونه نباشد، قطعا اینگونه نیست، شان شما اجل از این حرف هاست، آخر شما نه به فکر باند بازی هستید، نه به فکر دوست و رفیق هر چه رقیق و دوست هم داشتید از دور خود دور کردید به این بهانه که من باج نمی دهم، حالا اصلا برایتان خوب نیست که بگویند شما یا شمای برادر، فلان مدیر و معاون را می آورید و جایگزین آن را هم معرفی کرده اید و ….
اما خداوکیلی برای یک بار هم که شده بیایید و مرد باشید مثل این اصلاحاتی های فلان وبهمان شده نباشید که همه اش به دنبال خود، خانواده ،عیال ،عمله و اکره خود هستند، شبها در منزل تصمیم می گیرند و صبح ها اجرا می کنند، به یقین شما بر خلاف این ها عمل می کنید.
پس با صدای رسا داد بزنید ما دو تا برادر، برادریم در تصمیم گیری ها مستقل ایم.شب نشینی های برادرانه مسئول جابجا کن نداریم، تلفن های برادرانه ی سفارش کن نداریم، اینها را به مردم بگویید به فرمایش مولای متقیان (ع)عمل کنید و اگر کسی هم این حرفها را زد به او خرده نگیرید و دست تان به نامردی نرود.
اخر آن مولایمان، علی (ع) می گوید: «هرکه خویشتن را در معرض تهمت قرار دهد نباید کسی را که به او بدگمان شده سرزنش کند.»
پس خود را در مظان اتهام قرار ندهید، شما که آن برادران در مجلس نیستید که احمدی نژاد فیلم شان را نشان داد؟ شما برادران انقلابی عسگری هستید و خود را مطیع ولایت و رهبری می دانید، پس به این شایعات پایان دهید.
یک نقطه فرق رحیم و رجیم بیش نیست/ از نقطه ای بتر س که شیطانی ات کنند